HTML

The Lord of the Rings LCG

Hírek, lapok, szabályok, játszmák és egyéb érdekességek a Fantasy Flight Games kártyajátékáról, The Lord of the Rings LCG-ről.

Utolsó kommentek

  • Elwe: Szia! A LOTR-HU-ra költözött az oldal és kivételesen valamirt most nem ér... (2012.07.31. 18:15) "Egy rég várt ünnepély"
  • vincu: Mi a miniaturemarket.com-ról szoktunk rendelni sokan (főleg Trónok Harcát... (2012.07.31. 15:11) Rövidhír
  • vincu: Atz eseménynél, ami egy egyszeri dolog nem erősíthető, de a csatolt lapná... (2012.07.31. 13:02) Hősök a Vörösfoki-hágón - második rész
  • vincu: Nem is tudom. Nagyon jók az értékei, de solo üzemmódban semmire sem mész ... (2012.07.31. 12:58) Lórien őrzője
  • vincu: sziasztok! Mióta megjelent azóta játszom ezt a játékot is, és még nem ta... (2012.07.31. 02:44) "Egy rég várt ünnepély"
  • Utolsó 20

Szavazás

Segítőket keresek!

2012.01.06. 12:17 HunDrenus

Üdv mindenkinek!

Először is nagyon jó látni, hogy egyre többen járnak ide, írogatnak, beszállnak a játékba. Nagyon szépen köszönöm! :)
Másodszor pedig biztosan észrevettétek, hogy az utóbbi egy hónapban nem nagyon jártam errefelé. Sajnos rengeteg dolog közbeszólt és elég kevés szabadidőm van, így nem tudok foglalkozni ezzel a bloggal annyit, mint amennyit kéne. Semmiképpen nem fogom leállítani az oldalt, viszont segítségre van szükségem.

Aki úgy érzi, hogy tudna cikkeket írni, híreket kitenni, esetleg fordítani, van heti 1-2 óra szabadideje ezzel foglalkozni, annak nagyon tudnánk örülni! :)

Jelentkezni lehet kommentben vagy akár emailt is küldhettek és megbeszéljük majd a részleteket.

Jó játékot! ;)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lotr-lcg.blog.hu/api/trackback/id/tr873523935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elwe 2012.01.06. 15:20:47

Engem érdekel!
elweinglorion@hotmail.com
Írj rám mert nem találom itt sehol a mailedet. Négytől vizsgám lesz de utána tudok válaszolni.
Ha ráérsz akkor lelevelezhetjük a részleteket

puddlepuddle 2012.01.06. 15:37:37

Én nagyon szívesen vállalok angolról való fordítást, csak küldd el a forrás linkjét:)

Athalay 2012.01.06. 23:05:43

Szia!

Szerintem én is ráérnék erre.

Hezw 2012.01.08. 08:30:00

De jó látni hogy ennyien jelentkeznek, tényleg. És ha tényleg látoagók is vannak elegen (ahogy hundrenus írja)...egész kis közösség alakul itt ki a játék köré.

Én is írnék, csak már csináltam 1-2 fansite-ot és tudom hogy nem lenne rá időm :(

Elwe 2012.01.08. 13:53:51

Sziasztok!
Annyira sok, az oldalon regisztrált tag nincs, MÉÉÉG!!!
Azon leszünk hogy bővüljön ez a közösség.
A szavazó tagok is elég kevesen vannak 15... ebből következtettem hogy kicsit elveszett az oldal vagyis nem találnak ide az emberek egykönnyen. Én legalábbis véletlenül találtam ide pedig eléggé otton vagyok a kártyajátékokban a lotr-ben pedig főleg.

Szerintem az első lépések között az oldal reklámozása lehetne és főleg bővítése plusz pontokkal tartalmakkal
süti beállítások módosítása